onsdag 31 mars 2010

Lev Livet Idag,Imorgon Kanske Det Är Försent!

Min rubrik till detta inlägg lyder ju: "Liv Livet Idag, Imorgon Kanske Det Är Försent!" som ni ser! Och jag har valt den rubriken för att det är mitt motto just nu. Jag har det som motto för att jag tycker det är viktigt att ha kul då man kan, eftersom man aldrig vet när ens tid tar slut. Så därför har jag det som motto, hoppas att ni förstår vad jag menar när jag skriver som jag gör i min beskrivning om mitt motto.Om ni inte förstår vad jag menar är det bara att skriva en liten kommentar så svarar jag på eran kommentar/kommentarer så fort jag kan, och förklarar igen vad jag menar..Fast lite "förstårligare" dårå!

Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket sedan förra inlägget.Jag hängde med Emmi till mormor en sväng förut och drack te och åt apelsin.Gott va´re!
Jag funderar även på om jag kanske ska starta en ny blogg där jag skriver om mina boktips, jag skulle gärna vilja göra det i denna blogg...Men det skulle bli alldeles för tråkigt för de som inte vill veta eller som inte orkar läsa så långt..För jag skulle gjärna vilja skriva om varje boktips jag har..Men jag LOVAR att jag skulle trötta ut er eller så skulle det bli för många inlägg om bara bokrecensioner i denna blogg..Så vad tycker ni? Ska jag starta en ny blogg där jag skriver mina boktips för er som vill veta dem?
Isåfall så vill jag att ni svarar Ja/Nej i en kommentar i detta inlägg!

Och så vill jag säga att jag tycker om lov jättemycket! För att då får man sova ut och sedan så kan man va uppe lite extra länge på kvällarna och sedan sova längre på morgonen! Och så tycker jag att det är så mysigt när man antingen sover så länge eller väntar med att äta frukost så att frukosten och lunchen "flyter ihop" och det blir brunch! Det är så mysigt att äta brunch framför TV:n!

Hm, men nu har jag inget mer att skriva!Så jag skriver nog mera imorgon!
Puss och godnatt alla sötisar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar