söndag 7 mars 2010

DenSjundeMarsTvåTusenTio'

Hellu alla bloggläsare!:)
Idag så sålde jag expressen och sen så såg vi klart på Harry Potter 3, för igår orkade varken jag eller Anton se klart den sista halvtimman så då såg vi klart idag :)
Och efter det så såg vi Harry Potter 4 :)
Fast jag har redan sett Harry Potter 1,2,3,4 och halva 5:an :)
Efter att vi hade sett på film så gick jag upp till mormor för det var så länge sedan jag var där! :)
Vid halv fyra så åkte jag och mormor hem till oss och då skulle vi äta efter ett tag och efter det så klippte mormor mitt löshår :)
Sedan så kom Emmi och Benji och då så fikade vi lite :)

Emmi och Benji gick alldeles nyss och jag ska duscha om några minuter och vid åtta så blir det att kolla på blåsningen :)

Oh jag som skulle städa idag!, Vart ju inget med det då! :/
Får nog städa imorgon eller på tisdag, eller någon annan dag i veckan :)
Helst i morgon så jag får det gjort! :)

Nu har jag inget mer att skriva så skriver mer i morgon :)

Puss och kram från eran Frida :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar