torsdag 18 mars 2010

Hemma från skolan nu!

Hejhej!
Nu är jag hemma från skolan, eller jag har vart det en liten stund. Idag har vi haft en halv temadag i skolan från 08.00-11.15!
Sen efter lunchen så var det bara engelska kvar och sedan sluta.Väldigt skönt!
Vi har även en halv temadag i morgon också, på fredagar brukar jag börja halv nio och då går jag ju upp som vanligt men i morgon så börjar vi nio så då tänker jag gå upp åtta! Det ska bli skönt för i vanliga fall går jag upp klockan sju!

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik. Eftersom att jag inte har några läxor tills i morgon så kan jag ju bara slappa idag! Det är ju bra!

Just det ja!
Det är kul när man får roliga/snälla kommentarer!
I mitt förra inlägg,då jag hade en bild på mina naglar som jag hade målat i chockrosa färg igår så fick jag denna kommentar:
Fin färg! Exakt sån köpte jag förra veckan,men sen var jag klantig nog att spilla ut allt..:/Men den är fin, uppfriskande färg!//Lizy
Det var jätteroligt att få en sådan kommentar!

Men nu ska jag med mamma till Ö&B men skriver mer sen/ikväll!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar