måndag 15 mars 2010

Lyssnar på musik :)

Hej, äntligen hemma efter en lång dag! :)
Först så slutade vi klockan 15.20, och då gick jag och Emma till biblioteket och pluggade och efter det så gick vi till lilla hem och fikade :)
Sedan var det bara att bege sig till skolan igen för utvecklingssamtal, kom dit typ fem i fem och utvecklingssamtalet började tio över fem ;)
Sedan så åkte jag och mamma hem, och nu så sitter jag ju här då ;)

Hm, har funderat på vad jag ska hitta på nu resten av kvällen :)
Men det blir nog datorn ett tag till i alla fall! :)

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar runt lite på bloggar, ska nog logga in på MSN också! :)

Glöm ej att rösta på min undersökning till höger, och så får ni gärna lämna en liten kommentar till mig! :)

Skriver kanske mera sedan! :)
Ciao!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar