tisdag 30 mars 2010

Skönt väder ute!

Japp!Som ni flesta motalabor har märkt så är det ju jätteskönt och fint väder ute!
Idag så slutade jag klockan 13.20, men var kvar i skolan till typ 2 för att göra klart min powerpoint till min svenskaredovisning som jag har imorgon.Den vart ganska bra, men sedan så var jag och Emma på en liten sväng på stan.Roligt! Men vi missade två bussar, så kom hem senare än förväntat.Kom hem ca 5 eller nått.Men när jag kom hem så åt jag mat, mums! Det vart baconsås och spagetti. Sedan så gick jag och pluggade till svenskaredovisningen. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik, som vanligt! Just nu lyssnar jag på "I´m Not A Girl Not Yet A Woman" med Britney Spears.Den är bra!

På stan idag så hittade jag en hårrosett på H&M och nageldekorationer på Lindex.Men laddar ej upp kort på sakerna.

I morgon är det sista dagen i skolan innan lovet.För på torsdag har vi studiedag och på fredag så är ju alla lediga för det är en röd dag!
Det ska bli riktigt skönt med lov! Eller vad säger ni?

Hmm, har väl inte så mycket mer att berätta..
Glöm ej tävlingen på Nelly.com som jag är med i!
Skriver mera sedan!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar