tisdag 30 mars 2010

Music in my ♥

Hello!
Japp det är sant! Jag älskar verkligen musik! Haha, jag är en musiknörd!Man kan ju va datanörd och då måste man kunna va musiknörd!
Här är förklaringen till varför jag ser mig själv som en musiknörd:
Jag älskar musik och lyssnar på musik varje dag här hemma.Typ hela tiden! Och sedan så älskar jag att sjunga och sedan så ska ja lära mig spela gitarr.Och jag gillar att lära mig spela låtar på instrument.Därför är jag en musiknörd!

Men i alla fall så kommer morgondagen se ut såhär:
-Skola till 14.50
-Hem och äta mellis
-Packa simkläder
-Åka på bassängträning till 16.30
-Hem och SLAPPA!

Så kommer min dag se ut imorgon!
Hm, just det! Glöm ej att rösta på min bikini!Vill så gjärna vinna!!!

Men nu bloggar jag inte mera idag, men gör det imorgon kväll!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar