fredag 19 mars 2010

Äntligen fredag!

Hello alla mina läsare!
Idag så började vi klockan nio, hade halv temadag och så slutade vi klockan tjugo över tre. På temadagen idag så planerade vi inför morgondagen då vi ska va i skolan och ha loppis och vissa ska ha konsert. Av pengarna på loppiset som vi tjänar så får vi 75%(till klassen) lite går till skolan och lite går till Haiti. Alla pengarna som kommer in på konserten går till Haiti. Men i alla fall, de övriga lektionerna som vi hade sedan var NO, logg och idrott! Vi hade bara 50 minuter NO idag!

Nu så sitter jag och lyssnar på musik bara.

Just det jag vill tacka er som skriver så snälla kommentarer!
Denna kommentar hade jag fått senast:
Söt blogg! Hur är det?
Tror det var så!
Jag kan svara nu:
Tack så mycket, jag mår ganska bra! :)

Sedan vill jag även påminna er om att idag är det sista dagen som ni kan rösta i min undersökning! Passa på att rösta!

Kram
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar