onsdag 17 mars 2010

Är trött!

Hello!
Nu är jag hemma igen.Idag så slutade jag klockan tio i tre men kom hem från skolan halv fyra eftersom jag åker buss hem så tar det ju en stund att komma hem. När jag kom hem så kokade jag nudlar och slängde i mig och sedan packade jag en simväska och åkte iväg vid fyra igen för att först skulle mamma sjutsa lillebrorsan till frissan och sedan mig till min bassängträning som började klockan halv fem och sedan så skulle hon tillbaka till min lillebror. Men nu är jag hemma igen efter att bassängträningen slutade klockan fem.
Jag måste i alla fall plugga om ett tag eftersom att jag har engelskaläxa tills imorgon och sedan så ska vi äta mat ju och sedan så ska jag se på TV klockan nio, på Grey´s Anathomy.

Jag har inget mer att skriva så jag kan ju skriva mina lektioner som jag haft idag. Här kommer de:
-Svenska
-SO
-Idrott
-Lunch
-Läsning
-Matte

Svenskan och läsningen är det roligaste på onsdagar, och enligt mig är SO det tråkigaste...Fast det är ju vad jag tycker.

Glöm inte heller att rösta i min undersökning, det är ju faktiskt bara 3 dagar kvar att kunna rösta nu!
Ojj, vilket långt inlägg det vart nu..
Men nu har jag absolut inget mer att skriva, men får se ifall jag skriver mer i kväll!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar