måndag 29 mars 2010

=)

Hello!
Idag så slutade man 15.20, ganska sent men imorron blir det att sluta 13.20!Gött!
Efter skolan idag så gick jag och Emma till Med Eller Utan och fikade.Jag köpte en apelsinfestis och en vaniljboll, riktigt mumsigt!
Sen vid 4 kom mamma och då skulle jag och mamma till banken och Emma hem, sen efter banken gick jag och mamma till Gina Tricot.Där köpte jag 3 tröjor. Kommer bilder på dem också!
Sen så åkte vi några ärenden, vi åkte även till Netto och då köpte vi ett par röda Canvas-skor (tror de var Canvas), vi delar på dem för att båda ville ha dem och ja har ju redan ett par trukosa så då är det lika bra att dela med mamma.



Nu regnar det ute....Om ni vill veta alltså! ^^
Och så lyssnar jag på musik, som vanligt!

Men imorgon blir det att åka till polisstationen och fixa legetimation eller vad det var, det var nått sånt.Sen efter det blir det nog till stan med mamma igen, då blir det H&M och så ska jag se ifall vi kan gå in på Lindex också!

Bilderna på tröjorna som jag köpte kommer sen, i ett senare inlägg!

Men jag vill även påminna er om tävlingen!
Vill verkligen vinna så hjälp mig nu!



Skriver mera sen!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar