fredag 26 mars 2010

Hatar rubriker!!

Hello!
Japp det är sant! Jag hatar verkligen rubriker! Det är gämt så jobbigt att komma på en rubrik som passar till inlägget ju! Är det ingen som håller med mig?

Hm, förut då så kom jag hemfrån farmor och farfar..Då var jag själv för mamma hade inte kommit hem från kryssningen ännu och lillebrorsan skulle på disco och pappa skulle jobba. Så jag tänkte gå ut på en promenad med hunden, men gjorde ej det för det är ju så tråkigt att gå själv för man har ingen att prata med och så..Men då målade jag mina naglar istället, i olika färger!Hehe, det vart en ganska bra blandning faktiskt...Sen så skulle jag egentligen gå till Emmi men hon var tvungen att vila så då gick jag till mormor istället, och sen så åkte jag och mormor oh hämta Anton från discot och när vi kom hem var mamma hemma igen..Det var skönt, men det var också kul att hon hade haft det roligt och trevligt på kryssningen!

Aja, imorron så skulle jag egentligen åkt till stan med syssling och sedan haft en mysig filmkväll med henne..Men vart ej så, så vi ska va på söndag en stund kanske...Det var verkligen längesedan vi var så det skulle va kul ifall vi kunde träffas på söndag!

I morron blir det i alla fall att sova hos Emmi,för pappa ska jobba och mamma på fest eller nått sånt...Men det är ju roligt att sova hos Emmi också!

Just nu så sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och är inloggad på MSN...Men jag funderar på att sova snart..Inte för att jag är så pass trött så jag skulle kunna sova men jag har verkligen tråkigt!!!
I morron blir det ju i alla fall att sova länge!Skönt!

Men jag skriver mera i morgon!
Puss och godnatt!

2 kommentarer:

  1. ja har också det svårt med att komma på rubrik på bloggen ;)

    Och ja kan vara på söndag :)
    hoppas vi får det kul då

    <3

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog inte vara i morgon Sanna:(
    För du har väl fortfarande vattenkoppor va? Isåfall så kan jag ej för att jag kan få bältros och jag vill helst inte det!:(

    Men kan vi va när du är frisk igen?:)

    SvaraRadera