torsdag 1 april 2010

April, april din dumma sill...

Hello, idag är det ju första april..Undrar vem man ska lura idag? Hm...Jag får väl se sen då!
Idag så sov jag i alla fall till typ tio, skönt vare!
Dagen inleddes med en ballad med Darin, ni förstår säkert vilken låt då va? Japp, det var You're out of my life.Den är verkligen bra!

Idag så står bowling med familjen på shemat, det ska bli kul för det var längesedan vi bowlade..Och även ett tag sedan vi gjorde nått tillsammans också!

Sen så får jag nog ändra mina stödord till min svenskaredovisning som jag har efter lovet istället för igår..För jag var ju så smart och glömde stödorden hemma igår!

Igår så fick jag tråkigt så jag gjorde en ny blogg, där jag ska skriva om mina boktips till er!
Adressen är: http://www.fridasboktips.blogspot.com
Fast bloggen är inte klar än, det ska komma en ny header och så ska jag fixa den någon annan dag också!
Men nu har jag inget mer att skriva så skriver mera sen/ikväll..
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar