söndag 4 april 2010

Hos farmor och farfar!

Hello!
Nu är jag hos farmor och farfar då, ska ju sova här inatt!
Vi kom hit ungefär vid halv 4 och sedan så gick jag ut och va med Karro, det var ett tag sedan sist men vi hade i alla fall lika kul som vanligt! Vi gick över slaggbron och bort till borenshult, där köpte vi varsin isglass..Bilder från idag kommer imorgon!
Imorgon blir det även att va med Karro igen, lite längre tid dårå! Vi kommer nog ha det bäst då med! Ska se ifall hon har tid att sova hos mig nån dag innan lovet är slut, eller ifall jag sover hos henne.Måste försöka va med henne så mycket som möjligt nu när vi kan, för hon bor ju i borensberg och går ej på samma skola..Men roligt har vi för det!

På tisdag blir det nog att åka till stan och fika med bästaste Sanna och sedan va med henne antagligen, kanske blir bio ifall hon vill och ifall båda kan det..Hoppas på det! Sen på onsdag så blir det att åka till stan med Emma och sedan bassängträning 16.30-17.00.Och sedan vet jag ej vad jag ska göra mer på lovet, ska i alla fall sova hos Emmi nån dag, men jag hoppas att jag och Karro kan sova över!Skulle va så kul!

Sen blir det nog att se någon film, läsa kanske och sedan sitta vid datorn, ikväll när farmor kommer hem från jobbet så ska jag fixa naglarna på henne och sedan ska jag göra om mina med!

Men nu har jag inget mer att skriva, så jag skriver nog mera sen eller i morron!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar