fredag 9 april 2010

Gårdagen + lite till ;)

Hello, tänkte berätta om gårdagen som spenderades i ullared.Men jag tänkte även berätta att nu sitter vi hos farmor och farfar för farfar fyller 61 år idag! Grattis farfar!
Men i alla fall här kommer lite "fakta" om gårdagen!

Först så åkte vi vid nio, jag åkte ju då med mormor gammelmormor och Sanna.
Vi kom fram vid ett eller nåt och då gick vi inne på gekås till typ halv 5 och jag och Sanna gick själva lite och sen när vi inte gjorde det i slutet så tappade vi bort gammelmormor och mormor 2 gånger! Haha vi är bäst!
Jag köpte:
2 tröjor
1 par byxor
1 bikini
hårspray
hårsnoddar
mascara
+ lite till som jag inte kommer på just nu!
Sen vid halv fem så gick vi till korvmojjen och köpte mat och sedan åt vi det i bilen, sedan så åkte vi iväg.Vi stannade vid isaberg efter en liten stund för att fika och Sanna och jag skulle gå på toa.
Vi stannade även vid isaberg på väg till ullared och då åt vi frukost.
Vi kom hem igen vid nio på kvällen.

I dag så var jag med Sanna ett tag och imorgon så ska Sanna kanske sova hos mig och då ska vi hyra film och köpa godis och ha riktigt mysigt! Om hon inte kan för sina föräldrar så ska vi i alla fall ha en liten filmkväll eller tjejkväll, man får kalla det för vad man vill.Då ska vi hyra film och äta godis och snacka och ha riktigt roligt!
I morse så var jag även på sjukhuset i Linköping hos min doktor, på en "vanlig" kontroll för min reumatism.Inget speciellt med det, men jag skriver ju vad jag gjort idag så...

På måndag så börjar skolan igen! Riktigt sorgligt! *Snyft*!

Men nu så ska jag och Anton spela nått spel, skriver mer i kväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar