lördag 3 april 2010

Glad Påsk!

Hellue!
Idag är det ju, som alla vet!, påskafton! Idag blir det att åka till min morfar och "fira påsk".Massor med god mat blir det idag med!

Nu på morgonen/förmiddagen så har jag inte gjort så mycket.Vaknade tio över nio för min lillebror spelade pingis med sig själv eller nått på sitt rum, men då kunde jag inte somna om så jag satte på en film och såg den.Jag såg "The Sisterhood Of The Traveling Pants".Den är verkligen bra! Sedan när den var slut,typ nu!, så satte jag mig här och just nu lyssnar jag på musik ofc! Haha, det känns som om jag inte gör nått annat än att lyssna på musik när jag sitter vid datorn, menmen..Jag är ju en musiknörd som sagt! And I love it!
Just nu så är det Agnes musik som jag lyssnar på.Men jag brukar variera med mina favvislåtar, bla.Bubbly! Bubbly är ju fortfarande min favoritlåt, men jag kan skriva min lista över favoritlåtar som jag har just nu!
Här är listan:
*Bubbly-Colbie Caillat
*Hero Of War-Rise Against
*Sometimes-Britney Spears
*Im Not A Girl Not Yet A Woman-Britney Spears
*Youre Out Of My Life-Darin
*This Is My Life-Anna Bergendahl

Yepp, det var den listan!
Men nu ska jag göra migi ordning!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar