måndag 5 april 2010

Ett sista inlägg för idag!

Hejhej!
Nu så sitter jag och lyssnar på musik, hehe inte för det är nån nyhet kanske? Men jag älskar ju musik, och jag är ju en musiknörd så...Men jag har faktiskt bestämt mig för att lära mig ett par låtar utantill.Det är dom hära låtarna jag har bestämt mig för att lära mig utantill:
*Sometimes med Britney Spears
*I'm Not A Girl Not Yet A Woman med Britney Spears
*Bubbly med Colbie Caillat
*Hero Of War med Rise Against

Ja, det var i alla fall 3 stycken låtar så då får jag ju träna..Men det blir inte så svårt, så ofta som jag lyssnar på musik alltså!

Men idag så har jag ju vart med Karro, som ni vet! Hon åkte hem vid halv 6 eller nåt, och då gick jag till Emmi efter några minuter. Sedan vid halv sju eller nåt så skulle jag hem och äta och sedan gick jag till Emmi igen.Vid tio ungefär så var jag hemma igen efter att jag vart hos Emmi.
Jag har i alla fall haft jättekul idag!

Bilderna från igår och idag får ni imorgon! För jag har inte orkat lägga in bilderna på datorn än.
Men nu så ska jag nog logga in på facebook ett tag och sedan ska jag nog sova, är jättetrött!
Men jag skriver ju mera i morgon!
God Natt!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar