onsdag 7 april 2010

Hejj!

Haha, kommer ej på nån bättre rubrik!
Nu är jag i alla fall hemma från bassängträningen, skönt och kul vare! Idag på stan så köpte jag Body Splash och så fika då! I morgon kommer bilder från veckan kan man väl säga, eller nej förresten ska ju till ullared då så bilder kommer nån annan dag!
Jo imorgon så ska jag till ullared, fick reda på att jag, mormor och gammelmormor ska dit i morgon.Haha, mormor hade skrivit såhär på en lapp:
Hej Gumman!
Vill du till ullared?
Puss Mormor

Vart jätteglad eftersom jag har velat dit ett tag nu, en jag ringde och frågade henne när vi skulle åka och då sa hon att vi skulle åka i morgon!Men hon återkommer om tid när vi ska åka imorgon, hon skulle höra av sig nu idag.

Blir väl att köpa lite olika grejjor, men jag lovar att det kommer bilder på allt!
Ikväll blir det att sova hos Emmi! Kul ska det bli!
Men nu har jag inget mer att skriva så skriver mer ikväll! Om jag kommer ihåg!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar