fredag 9 april 2010

Lääääääängtar!!!

Heej!
Om ni undrar vad jag längtar till så är det de här sakerna:
1.imorgon, ska ju va med Sanna då och kanske att hon sover här..Riktigt roligt!
2.SOMMARLOV! haha, jag vet att det fortfarande är påsklov men jag längtar till värmen och vara ledig hela sommaren och sola och bada och ja ni vet, det vanliga man gör på sommaren;)

Det är ju faktiskt bara några veckor kvar till sommaren ju! Gött!

Just nu så sitter jag och dricker te,äter rån med mjukost på och sedan så lyssnar jag såklart på musik!
Jag dricker te för att jag är förkyld, är täppt i näsan, är jättehes och får hosta ibland..Så jag försöker bota mig själv så jag slipper vara hemma från skolan, vill ej det för att jag vill inte ligga efter nått mera nu..Inte för att jag gör det, men vill ju inte det i alla fall!

Ja, men jag bloggar nog mera i morgon!
Ha det så bra och sov gott!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar