måndag 5 april 2010

DenFemteAprilTvåTusenTio

Hello!
Idag så vaknade jag ungefär halv elva, fast jag har varit vaken en hel del denna morgon men somnat om direkt efter..Likadant i natt, men då har jag med somnat om!
Men det är skönt att jag har fått sova länge, men nu har jag väldigt ont i kroppen!! Jag hatar't verkligen!
Men nått jag inte hatar är att jag ska va med Karro idag, och ni kommer såklart få bilder både från idag och igår! Fast dom bilderna kommer antingen ikväll eller i morgon! Så ni vet!

Jag hade tänkt att ladda upp en bild idag, men eftersom att det inte är min dator så får ni vänta helt enkelt!

Men nu ska jag logga in på facebook och sedan får jag se vad jag gör, ska nog göra mig i ordning snart så det blir väl att göra det efter att jag har varit inne på facebook!
Men jag skriver mera sen, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar