söndag 4 april 2010

Detta är en rubrik!

Hello!
Rubriken som är till detta inlägg valde jag för att jag hatar rubriker och jag kom ej på någon annan, om ni undrar!

Idag så vaknade jag först klockan nio och då gick jag ut och hämtade expressen som jag egentligen skulle sålt idag, men jag orkade inte för jag var för trött såjag hämtade dom bara och sen gick jag in och la mig och sov igen till kvartöver elva då Anton kom in till mig och sa att jag skulle köpa bröd, så vi kunde äta frukost.Numera så äter inte vi frukost framåt 12-draget och då blir det ju brunch! Men det är gott det med!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik inte speciellt ovanliget, jag vet!
Idag blir det att sova hos farmor och farfar!
Har inget mer att skriva nu så jag skriver mera sen/ikväll!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar