onsdag 7 april 2010

Stan idag!

Heej!
Idag så är det ju inte direkt någon sol ute här i Motala, eller lite kanske det är men det är i alla fall ganska varmt ute.Det är 11.1 grader och det tycker jag är ganska varmt.Men det är ju jag ni andra kanske inte tycker det är varmt?

Idag ska jag i alla fall till stan med Emma vid ett och sedan vid halv fem så har jag bassängträning och när jag kommer hem från den så ska jag packa upp simkläderna och packa väskan som jag tar med till Emmi för då ska jag dit och sova där i natt! Roligt ska det bli!

Just nu så...Nä ni kan nog gissa er till vad jag gör nu?



Haha, alla som gissade på att jag lyssnar på musik så hade dom rätt! För det är vad jag gör nu!

Jag vill även passa på att säga att jag inte hann att blogga igår för jag och mamma kom hem vid halv elva eller nått och då såg jag,mamma och pappa på Desperate Housewives som pappa hade spelat in, och sedan var jag så trött så jag gick och la mig för att sova efter det!

Men nu har jag ju inget mer att skriva, så skriver mer sen/ikväll!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar