lördag 6 februari 2010

DenSjätteFebruariTvåTusenTio (:

Okej! Jag lovar att blogga oftare!, men jag har lixom inte hunnit :/
-------------------------------------------------------------------------------------
Hallå! Vart tar tiden vägen?:O
Den lixom flyger förbi!
Är det verkligen redan den sjätte februari idag? :O

Aja, idag är det i alla fall lördag :) Gött! (:
Men det tråkiga är att jag inte vet vad jag ska hitta på idag :(
Vi kanske ska åka och äta hos farmor och farfar sen, tror det var så..
Och ifall det är så, så ska jag passa på att spela lite Sims 3 då :P

Ikväll blir det iallafall att se på melodifestivalen (:
O just nu sitetr jag oh lyssnar på musik (:

-------------------------------------------------------------------------------------
Snart blir Benjamin ett halvår!!
Jag säger ju att tiden FLYGER iväg!


Puss Oh Kram<3

1 kommentar:

  1. fiin blogg :D<3
    ett halvår ?:O de går fort (:<3

    SvaraRadera